Stage, Xplor, Sian Ka'an en a.s. vrijdag! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Milou Graafmans - WaarBenJij.nu Stage, Xplor, Sian Ka'an en a.s. vrijdag! - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Milou Graafmans - WaarBenJij.nu

Stage, Xplor, Sian Ka'an en a.s. vrijdag!

Blijf op de hoogte en volg Milou

13 Oktober 2014 | Mexico, Playa del Carmen

Lieve vrienden,

Maar weer eens een update voor de geinteresseerden!

Op gesprek geweest bij mijn stagebedrijf 'DiveMex'.
Ik ga hier 8 weken lang stage lopen van maandag t/m donderdag.
Iedere vrijdag zal ik een terugkomdag op school hebben met lessen spaans. Tijdens het gesprek te horen gekregen dat het de bedoeling is dat ik een marktbewerkingsplan ga schrijven. Ik krijg tijdens deze stageweken 50% van de tijd om aan dit plan te werken. De andere 50% ga ik meewerken in het bedrijf. Omdat ik blijkbaar weinig kan betekenen voor het bedrijf als ik niet écht weet wat duiken is, gaan ze mij (hoogstwaarschijnlijk!!) een duikcursus incl. brevet geven.. wat een straf weer.. , maar met de nadruk op waarschijnlijk.. morgen ga ik weer langs en hoor ik misschien weer wat meer.

Door de lange schooldagen blijven de uitstapjes bewaard voor het weekend.
Vorige week naar XPLOR geweest met 4 anderen klasgenoten. Xplor is een avonturenpark met heel veel ziplines over het park heen, heel erg hoog, daarnaast ook door het water en door watervallen heen. Was een leuke ervaring. Daarnaast nog andere activiteiten gedaan, zoals 2 jeeptochten en op een vlot peddelend en daarna zwemmend door mooie grotten. Nog gelamzakt in de hangmatten en goed gebruik gemaakt van het buffet. Superleuke dag gehad!

Vandaag naar Sian Ka'an/Punta Allen geweest.
Dit is een natuurreservaat op ongeveer 3 uur rijden van Playa del Carmen. Hier zijn we op de boot gegaan en hebben we vanalles gezien, met in het bijzonder dolfijnen! een stuk of 6 bij elkaar, heel mooi om te zien! Daarnaast ook schildpadden gezien en verschillende vogels.
Na het varen zijn we gaan snorkelen.. veel vissen gezien en een dikke kleine haai! Was een leuke dag.. weer wat om van het lijstje af te strepen (en toch blijft het lijstje lang, er is hier zó veel te doen).

En toen was het weekend alweer voorbij..
Deze keer vind ik dat niet zo erg, want nu is het aftellen geblazen tot Mark hier is! Vrijdag komt hij om een uurtje of 14.00 - 15.00 aan in het Wyndham Azteca hotel. Hier gaan we 12 dagen genieten! ZIN IN!
Zacht uitgedrukt, ik kan niet wachten tot het vrijdag is ;-)

Dit was het weer, wordt vervolgd!

Liefs







Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 18438

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 23 December 2014

Studiestage Mexico

16 Juni 2010 - 03 November 2010

Stage Lanzarote

Landen bezocht: