Last month in paradise - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Milou Graafmans - WaarBenJij.nu Last month in paradise - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Milou Graafmans - WaarBenJij.nu

Last month in paradise

Blijf op de hoogte en volg Milou

20 November 2014 | Mexico, Playa del Carmen

Beste vrienden!

Het is weer even geleden dat ik iets heb geschreven.
De reden hiervoor is dat er niet zoveel spannends meer is gebeurd haha.
Mijn laatste maand gaat deze week in wat ik eigenlijk best wel héél erg vindt!:(

Op stage gaat het zijn gangetje, maandag t/m vrijdag werk ik vaak van 13.00 - 20.00.
Vorige week een discover duik gedaan waarbij je tot 12 meter duikt.
Gaaf en het ging goed! ik wil meer! dus ik ga starten met de Open Water Course, waarbij ik dus als het goed is mijn brevet ga halen waarmee je tot 18 meter mag duiken. Ik hoop dat het allemaal meezit en ik de Advanced er ook nog achteraan kan doen (dan kun je duiken met bullsharks).
Op vrijdag ga ik naar school. Eindtoets spaans gehaald met een 8.3. Nu rest me op de talenschool alleen nog een eindpresentatie, maar voor Fontys natuurlijk het belangrijkste; m'n marketingplan. Hier ben ik aardig druk mee. Daarnaast vooral druk met het nuttigen van drankjes in de avond/nacht waar ik nu veel tijd voor heb doordat ik vaak laat begin op stage ;-)

Voor de laatste weken heb ik eigenlijk weinig op de planning staan.
Cuba gaat er denk ik niet meer inzitten (jammer, maar geen ramp) en verder heb ik de meeste excursies wel gedaan. Ik geniet nu liever van het leventje hier, omdat het bijna voorbij is. 23 december zal ik 's ochtends aankomen op Brussel. Moet er eigenlijk niet aan denken en zou het liefst langer blijven.. maar helaas komt aan al het mooie een eind.

Verder niet zoveel spannends te melden..
Het is weer tijd om dag te zeggen, ik moet op stap!

Adiossss Ciaooooo Hasta Luego xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 18423

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2014 - 23 December 2014

Studiestage Mexico

16 Juni 2010 - 03 November 2010

Stage Lanzarote

Landen bezocht: